one day left

Hallå alla trötta (och pigga också). Men jag är sååå himla trött. Fast innan jag lägger mig måste jag göra klart etikläxan. Har skrivit klart om dödstraffet som jag skrev om igår. Tyckte själv texten blev intressant, haha! Hej Ego.
På religionen idag så kom det en svenska hindu, alltså ingen riktig eftersom man måste födas som hindu för att kunna vara det på riktigt. Hon pratade om hennes 28 reser till Indien hon gjort och så. Faktiskt jätteintressant, även om jag somnade till då och då. Men det är inte för att jag tyckte det var ointressant eller nått för det tyckte jag ju inte. Men jag var så himla trött, hade ju knappt sovit något natten innan. Får skylla mig själv helt enkelt.

Om en dag ska vi se Chris Brown på Hovet i Stockholm, herregud! Kan knappt tro det. :)

PÖSS och GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback