shine on

♥ om du ser dig själv genom en väns ögon förstår du hur värdefull du egentligen är.

Ganska långtråkig dag i skolan idag. Efter skolan åkte jag och älskling till kupolen och skulle leta efter en ny plattång eftersom min är helt borta. Men det fanns ingen som jag ville ha. Jag ska beställa en Ga.Ma Italy CP1 eftersom den är den bästa tycker jag. Istället fick jag en fin tröja av Kristoffer från Vero Moda och en maskara. Tack! ♥ Vi åt pizza på Matpalatset också, det var göttans. Sen åkte vi home. Sen dess har jag typ sett One Tree Hill, love it.

Kommentarer
Lollis skrev:

Juste du skulle ju låna säsong 3 av mig men jag glömde den! hehe skicka sms och påminn mig ikväll.. :) <3

2009-01-20 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback