STÖRT

När jag skrev förra inlägget kom jag på att tänka på personer som säger att de är tillsammans fast de aldrig någonsin har träffat varandra. Hur stört är inte det egentligen? Jag vet flera som jag känner som har haft det så och jag kan inte förstå hur man tänker då. Man kan ju aldrig veta helt säkert hur en person är genom att bara skriva med personen och prata med den då och då samt se bilder på den. Man kan ju inte känna riktiga känslor då. För att ett förhållande överhuvudtaget ska funka måste man ju kunna visa sina känslor genom fysisk kontakt också. För inte skulle väl ni kunna vara tillsammans med någon utan att aldrig få hålla om personen, pussa på den osv? Ett förhållande behöver ju det.
Så om någon läser detta som är eller har varit "tillsammans" med någon utan att aldrig ens ha träffat personen, hur tänker ni frågar jag er? Det kan vara lite kul att veta faktiskt. Jag säger inte att ni är totalt dumma i huvudet men lite stört äre ju. Haha. Gud vad dum jag känner mig, men det gååår ju inte. Man kommer ju inte kunna gifta sig eller skaffa barn om man aldrig. Och bakom allt detta så kanske det inte ens är den personen man tror att det är. Det kan ju vara någon snuskgubbe, som tillslut vill träffas och då är det kört. Tänk på det, nu låter jag som en morsa men vafan.

Vad tycker ni egentligen om detta?

Kommentarer
Amanda skrev:

hehe :) nja, är inte så bra på det där med design osv! allt bra med dig?

2009-01-09 @ 13:43:41
URL: http://ama
amanda skrev:

hehe :) nja, är inte så bra på det där med design osv! allt bra med dig?

2009-01-09 @ 13:43:51
URL: http://amanddis.blogg.se/
amanda skrev:

Okej :) så bra, jo det är bara bra med mig. Tack :)

2009-01-09 @ 14:19:56
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback