take me away

Dagen har varit blandad kan man säga. Den började bra men slutade förjävligt.
På morgonen var min systerdotter här, så jag gick upp halv 8 på morgonen för att leka med henne! Men blev så trött så jag gick och lade mig igen. Sen gick jag upp halv 12, haha. Runt halv 1 åkte vi till Säter, jag och älskling. Vi köpte lite cola och chips till kvällen, men klantig som han är så ställer han colan i frysen i flera timmar! Så ni kan ju gissa hur det blev, typ som slush! Jag fick ont i magen av det. Menmen, senare gick jag och hans syster till handelshuset, där jag köpte en fin present till mamma. Hon fyller inte år eller så, ville bara att hon skulle ha den. Ska köpa en till pappa med, imon får ni se vad det var. En speciell sak iaf. Så var vi på biblan och jag lånade "I taket lyser stjärnorna". Ville läsa den en gång till innan jag ser filmen.

På kvällen åt vi tacos, jättegott kan jag lova! Sen lite One Tree Hill på det. Sen kom Hjalmar hit.

Nä nu ska jag kika runt lite till, sen sova. Klockan är fan mycket nu.

Puss

Jag undrar när all bad luck ska vända. Det blir bara fler och fler motgångar. Jag vet inte om jag orkar med mer. Vill bara att allt ska bli bra men när det precis har blivit det kommer det ännu en motgång. Idag kom den värsta motgången av dem alla. Skolan drabbas ju också av det här, för jag orkar inte göra något. Känns ändå helt jävla meningslöst. Någon som vill byta liv med mig, bara för en dag iaf? Tur att jag har mina vänner, min familj och min pojkvän. Er älskar jag över allt annat på denna jord ♥

Kommentarer
nina skrev:

Jag älskar dig gumman, finna här om du vill prata <333

2009-01-31 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback