Dagens köp

Nu är jag tillbaka på bloggen efter en dag med fullt ös. Vaknade runt 9 och sedan åkte jag, mamma och älskling till stan och jag fick/köpte en rosa almanacka, silverschampo, balsam, dagscream, hårfärg x2. Efter det åkte vi och handlade lite mat. När vi kom hem hälsade min kära mormor på. Trevligt =) Sen färgade mamma mitt hår. Det är nätsan helt blont nu, ska försöka få till det med silverschampot. Nu på kvällen har vi varit ute och åkt pulka i en backe. Skitkul, för snabbt gick de!
Jag drack en kopp varm choklad och åt 2 bullar när jag kom in. Nu sitter jag och Kristoffer här och nördar oss. Vi ska väl snart lägga oss. Han ska ju upp till skolan imon. Men inte jag, mohaha. Jag börjar på måndag!

Här kommer lite bilder på det jag köpte idag.

Redken Silverschampoo från Moderna Salongen 199:-



Oliva Day Cream från Apoteket 99:-



Almanacka från Akademiska Bokhandeln 119:-



Mood Hårfärg x2 från Coop Konsum 56:-/st



Apoliva Balsam från Apoteket 15:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback