What a night

Åh, herregud vad roligt jag har haft det. Dansat hela natten lång med mina älskade vänner. Hade rolig förfest hemma hos mig. Fick jättefina blommor av Emelie och Marlene vardera. Sen ett foto på mig, och en lott. Sen två stycken vaser med stearinljus i. Jättefina.
Vi drack, sjöng singstar osv. Sen drog vi till s2 och röjde på dansgolvet. Sen tog jag och Kim nattbussen hem, på bussen käkade vi pizza. GOTTTTTT!

sensensen, hände det som inte fick hända. Min födelsedag var förstöööörd :( Okej, kanske inte så illa, men fan.. Tänk efter innan du pratar!


PUSS, tack för kvällen älskade vänner ♥

Kommentarer
Anonym skrev:

Tjena, sorry för inatt vet inte vad jag tänkte med. Älskar dig mest<3



Kommer med 13.45 bussen:) så vi syns sen då:)

2009-01-18 @ 11:19:07
Nina skrev:

vad hände? :O:O:O

2009-01-18 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback