Woops

Oj, råkade visst sova till 15. Inte meningen, jag som skulle börja med pluggandet. Har fått mail av min fysiklärare och jag hoppas verkligen jag får vara i skolan under praoveckorna. Det behövs verkligen, vill inte praoa. Jag vill göra klart de jag ligger efter i, fysiken! Just nu ser jag på Dr Phil, hatar det programmet egentligen men det finns inget annat att se på. Phil är ju så töntig och har inget vettigt att säga tycker jag. Och vissa problem som de har, gud vad töntigt! Nej, nu längtar jag bara efter min Kristoffer. Jag ringde han nyss för att säga att jag glömde ge han 100 kr till friluftsdagen. Det var nämligen sista chansen att köpa liftkort idag. Men han hade köpt till mig, fan vad underbar han är! Mihi ♥

Dags för lite plugg nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback