Barnvakt

Nu har ännu en dag gått av sommaren. Men vad är det för väder ute då? Snälla, ge mig sol så man kan bli lite brun åtminstone. Idag har jag varit barnvakt hela dagen. Men det var roligt att leka med dem. Iaf när man får kommentarer som:

"Roxanna, vet du en sak" (E)
"Nej, vadå?" (Jag)
"Jag tycker om dig" (E)
"Vad söt du är, jag tycker om dig också" (Jag)

Hur gulligt var inte det liksom? Omtyckt är jag bland småkidz iaf.

Jag & pappa åkte en sväng till Borlänge också och jag övningskörde.
Det gick bra fast det var längesen jag körde.
Pappa köpte massa kläder & jag köpte bara massa armband.

Kl. 21 bestämde jag mig för att baka en kladdkaka och det uppskattades.
Har inte ätit godis på länge känns det som så jag var riktigt sugen!

Nu har jag kollat mer på The Hills och är snart klar med säsong 2.
Nu ringer mobilen och sen ska jag sova..

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback