Gårdagens köp





Båda från Cubus!

Idag på morgonen fick jag ett glatt besked! Jag ska bli moster för 5:e gången till en liten flicka vid namn Nathalie.
Gud vad jag längtar tills jag får se den lilla tösen, hihi.

Runt 12 åkte jag och mamma till Falun för att lämna in min mobil på lagning. Vi köpte en billig reservtelefon också.
Sen köpte mamma lite jord och blommor, därefter köpte jag en klocka & ett par solbrillor på Guldfynd.
Skulle egentligen köpt en guldkedja där med, men den som jag ville ha fanns inte där så vi köpte den i Borlänge istället.
Vi köpte även lite bebiskläder, hihi. Sen drog vi till Coop och köpte massa gott till smoooties, mumma.
Nu är vi hemma efter en ganska lång eftermiddag, men nöjda är vi.

Snart kommer Fredrik hit & får se vad vi hittar på, hih. :)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback