Peace and Love

Nu är p&l festivalen över för min del. För vissa slutade den ju i på lördag natt/morgon men jag jobbade där på söndag till måndag. Sjukt varmt och rätt drygt (förutom då vi sov, haha) men det var lätt värt en gratisbiljett!

Tänkte berätta lite om min festival..

Torsdag: Åkte in till Borlänge, chillade med Rex en sväng, var på campingen med Angelica bl.a., sen var jag med David och hans kompisar och sen tog jag nattbussen till Johannes. De banden jag såg var Promoe, en låt av Keane (sjukt bra), sen var det inge mer den dagen.

Fredag: Såg först Milow på gräsmattan och hade det underbart med Rex, Nina, Anna, Gustav och Sara, se drog vi till Nina på förfest. Kim, Oliver, Markus och BK var även med, glömde jag någon? Sen åkte vi och rockade loss till The Sounds som var grymt bra! Lätt bästa spelningen på hela p&l. Satt på Rex axlar och sjöng med till "Living in America". Det kallar jag ÖS!!! Vi såg lite på The Hives också men jag diggade det inte särskilt mycket.Tog nattbussen till Johannes igen! :)

Lördag: Fick skjuts av Kim på moppen till Borlänge. Vi gick och såg på Melody Club som var vädligt bra. Sen åkte vi till lokalen där jag, Kim, Nina och Markus förfestade lite. Sen drog jag, Nina, Markus och hans kompis och såg på Winnerbäck. Jag och Nina hade det väldigt roligt där, haha! Sen drog vi till öltältet och drack lite smått. Sen tog jag hand om Kim där en stund tillsammans med Oliver. Efter det rann tiden iväg så jag var tvungen att åka hem, dock hem till mig denna gång eftersom jag jobbade dagen efter.

Idag har jag solat en stund bara och spelat lite bad Får se om jag orkar göra något mer.
Imon ska jag till Hedemora och Johannes i alla fall. Som jag har längtat! :)

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

JOhannes hases!? :O:O:O :O :O du skojjar!????!??!???!

2009-06-30 @ 21:08:48
Anonym skrev:

The hives? Hmmmmmmmmmmmmmm

2009-06-30 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback