Sammanfattning

Nu börjar denna härliga och underbara vecka gå mot sitt slut.
Det känns både spännande och roligt men samtidigt tråkigt att inte gå i skolan längre.
Att inte få träffa mina älskade klasskamrater varje dag längre.
Alla kommer glida ifrån varann men vi får försöka hålla ihop så gott det går.
Jag vill inte förlora någon av er mina änglar. ♥

Tänkte sammanfatta lite kort hur studentdagen såg ut.
Först vaknade jag, gjorde mig i ordning, åkte till skolan för champangefrukost med klassen.
Lärarna pratade lite, sen var det dags för fotografering, brunch osv.
Efter det var det dags för oss att springa ut och skrika av glädje!
Fy satan var det var härligt att få stå där och känna sig så jävla fri.
Sen fick jag massa grattiskramar och blommor, gosedjur av släkten.
Var så himla glad, förutom en grej men det orkar jag inte bry mig om längre.
När vi hade kramats klart åkte vi till Borlänge för att åka på flaket.
Vilken härlig känsla det var, så jävla kul så ni anar inte, vi sjöng, dansade och drack hela färden.
Sen fick jag två stycken buketter av två random killar också, det tackar man ju för! :D
Sen var det dags för middagen med släkten. Fast först öppnade vi presenterna, tack så mkt allihopa! ♥
Vi åt jättegoda sallader och sen finfina tårtor där det stod mitt och Kims namn på.
Efter det åkte jag & Kim till Borlänge till Sanne där förfesten var. Vad kul det var att alla i klassen var samlade.
Vi skrattade, grät, sjöng, vissa talade & vi hade det underbart tillsammans.
Efter den underbart bra klassfesten åkte vi till Liljekvista.
Där tappade jag ju bort alla i klassen, men hittade på andra jag kände så. Det var kul!
Hann inte in på krogen men hade glömt passet hemma så det spelade ingen roll direkt.
Sen träffade jag på Sebbe, Palme, Bokis, Poffe typ. Alla utom Sebbe drog till Burger King och käkade, asgott.
Sen drog vi hem till Palme och så.

Dagen efter var jobbig, var helt slut men eftersom det var fest hos Palme så var jag tvungen att rycka upp mig.
Sagt och gjort, jag duschade och gjorde mig iordning, sen vare dags för festen! Det var typ jag och massa killar, sen kom det väl en tjej lite senare men det var kul ändå. Vi såg fotbollen och drack. Det slutade väl inte som jag hade tänkt mig men det går inte att ångra sig nu. Jag borde egentligen inte dricka när jag inte mår så bra menmen.
Tack för en rolig kväll iaf!

Idag har jag faktiskt röstat, duktig flicka jag är!
Sen har det inte hänt så mkt mer idag, har mest slappat och det är jag fan värd efter denna hårda vecka, haha.
Jag ska nog strax gå och sova, för imon ska jag upp 9 och sen ska jag leka med David, ska bli kul! :)
Efter det blir det kupolen.

Men puss på er och godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback