Blabla

Tråkig dag måste jag säga. Eller det blev roligare nu mot kvällen. För på söndagar är det ju kanontv. Först wipeout, sen sanningens ögonblick. Kanon!

Jag lär plugga fysik nu innan jag lägger mig. Vi har nämligen "prov" imorgon. Jag vet inte om man kan kalla det för prov men vi blir ju betygsatta så. Vi ska ha tipspromenad som prov. Undrar hur det ska gå till? Det visar sig imorgon.

Föresten, den 28 mars ska min klass ha klassfest och jag undrar om ni kan tipsa om bra partylåtar?
Jag ska bränna en skiva till festen, dj roxanna är i farten, maha.

Men ah, nu ska jag plugga! PUSS

Kommentarer
Pernilla skrev:

Riktigt svängiga, haha ;D "Do you Love Me? Bryan Pool & the tremeloes" "Candyman Christina Aguilera" " Womanizer, Piece of me, Radar, I love rock´n roll.. Britney S"



Kommer bli as roligt med fest!

2009-03-16 @ 10:46:34
URL: http://pernilla-norberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback