FAAAN!

Jag glömde min dator i skolan och nu är jag nervös som en gris. Men jag hoppa verkligen den ligger kvar där, annars vet jag inte vad jag gör! Den borde ligga där.. Åh, får damp på sånt här.

Ska berätta kortfattat lite vad jag gjort idag (även om det inte är särskilt intressant).
  • Idrott, mental träning (mycket avslappnande)
  • Naturkunskap
  • Fysik i 2 ½ timme...
  • Fikade hos Kristoffers mormor
  • Åkte hem till mig
  • Gick till Max och Emelie
  • Spelade monopol (jag åkte ur först, medvetet..)
  • Gick hem till mig igen och fick panik över datorn
Jag är lite sur nu, för jag lär ju åka till skolan och leta efter datorn imon. Jag som skulle sova hade jag tänkt eftersom jag inte ska vara med på friluftdagen. Kan inte gå långa sträckor just nu, eller anstränga mig för mycket. Jag har typ benhinneinflammation tror jag. För det gör svinont när jag går.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis gömma undan alla nervösa och oroliga tankar.
Puss och hoppas ni sover bättre än vad jag kommer göra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback