Godmorgon

Jag hade en trevlig kväll igår. Melodifestivalen blev ju en skräll men jag och Emelie hade roligt när vi sjöng med i Caroline af Ugglas låt. Så snälla snälla snälla snälla-a! HAHA

Vad ska jag göra idag då? Nu ska jag ta det lugnt, duscha och göra mig i ordning. Runt 5-6 kommer Kristoffer och dem och hämtar upp mig för vi ska till Säter. Ska nog plugga lite kemi också. Var ju sjuk när de andra gjorde provet, så jag vet inte riktigt när jag ska göra det. Kanske på fredag, ska prata med min lärare få se om han tycker det låter bra.

Ikväll kommer min vanliga "Håller ni med?" för melodifestivalen ut.

Jag bjuder på en sommarbild så länge. Jag & Marlene i Stockholm, fan vad kul vi hade då!



Kommentarer
rita skrev:

fin blogg och rolig bild! ^^

2009-03-08 @ 17:48:34
URL: http://ritas.blogg.se/
Marläne pakiiin! skrev:

Sthlm i sommar igen? :D

2009-03-08 @ 19:01:44
Roxanna skrev:

Marlene: JA gääärna :D

2009-03-09 @ 15:13:45
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback