Melodifestivalen

Malena som vinnare! Tyckte ni det var rätt vinnare? Eller ja, det gör väl de flesta eftersom hon fick tittarnas röster. Men jag tyckte att Alcazar skulle vinna jag. Lätt den svängigaste låten och den med mest power i. Men hellre att Malena vann är den där Caroline Af Ugglas, urk..



Över till något annat. Idag har jag varit i Skönvikshallen i princip hela dagen och kollat på vollyboll. Jag satt där från 9 på morgonen till 5 på eftermiddagen. Herregud, vad ont jag fick i rumpan men det var kul. Synd att jag inte hade någon med mig bara. :/ Älskling, du var duktig på planen! ♥

Igår var jag ju hos Malin och vi såg på tv och käkade gurka och morot med dipp, mums! Tror jag ska börja med det istället för godis. Men så säger jag väl nu, kommer nog inte kunna hålla mig från godis. Haha

Nu ska jag nog duscha, sen sova. Är skapligt trött fast jag sov middag när jag kom hem från vollybollen.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Marlene skrev:

Säg till nästa gång du ska ut på V-boll, jag är lätt på ;) Och nej, jag tror inte på kombinationen Roxanna och gurka/morot ;D

2009-03-15 @ 00:23:41
Roxanna skrev:

Marlene: Okej, jag lovar :D

Haha nej det låter inte riktigt som mig xD Men gott vare :D

2009-03-15 @ 16:52:41
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
Emelie skrev:

hur skulle jag kunna ha gett dig sällskap när jag int fick n¨gon inbjudan? :O

2009-03-15 @ 20:59:34
Roxanna skrev:

Emelie: Haha, sorry :D

2009-03-15 @ 21:07:50
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback