Håller ni med?

1. Agnes



Tråkig låt men cool stil. Brukar tycka om Agnes låtar, men denna lade jag inte på minnet. Det jag lade på minnet var hennes guldiga kroppstrumpa, cool ju. Och hennes hår, fan vad snyggt!

2. Star pilots



Själv tycker jag denna låta påminner lite av en blanding mellan waiting for a star to fall, eye of the tiger och deras gamla låt, in the heat of the night. Men den var väl bra. Kan inte klaga särskilt mycket. Förutom dansarna, tyckte de såg lite töntiga ut.

3. Susanne Alfvengren



Booring! Hennes kläder, hennes röst och hennes låt var för tråkig. Var det verkligen ingen annan låt som de kunde tagit med som var bättre? Eller var det bara för att hon sjöng, som stormen river upp ett hav? Nej, ingen höjdare.

4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng



Tydligen så tyckte inte folk att denna låt var bra, men det tyckte jag! Lätt bästa låten för den här deltävlingen. Pappa höll med mig i alla fall. Fan att den inte gick vidare. Liksom inte ens bland de 5 bästa. Helsjukt. Tyckte om Sahlens kläder också, stort plus!

5. Thorleif



Men herregud. Gamla dansband är ute för längesen. Det räckte väl att Vikingarna var med förra året eller när det nu var, med I love europe. Det här var bara för pinsamt. Han sjöng falskt som en kråka och rörde sig som en pinne.

6. Sarah Down Finer



Det här var ingen speciell låt, kommer knappt ihåg den. Jag tänkte väl att låten skulle låta ungefär såhär. I remember love var ju mycket bättre. Bra att hon inte gick vidare till globen!

7. Next 3



Haha, kan tänka mig att småtjejerna dregglade över blondinkillen. Men guud så töntiga de var. Hoppade runt där och rappade samtidigt som refrängen var spanskt??!! Hur knäppt låter inte det? Jag som trodde de typ skulle spela gitarr och vara en liten söt popgrupp..

8. Malena Ernman



Hm, hur kunde denna gå till globen är frågan? Kanske för att den stack ut mot alla andra bidrag, men slår opera ute i europa? Haha, där fick jag till ett rim också. Låten var halvbra men hon sjunger ju bra, säger jag annat så ljugar jag.

Kommentarer
Aylin skrev:

Fin blogg!:D

2009-03-02 @ 22:34:21
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Linnsan skrev:

Tycker inte att någon låt i lördags var bra usch!

2009-03-03 @ 16:01:49
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback