Vilken kväll/natt

Igår var det ju klassfest som sagt hos Sandra. Jag och hon åkte till Pärlan på morgonen och jag fick med mig hem ett par snygga stövlar och en svart cardigan (sån som finns på gina). Det gick på 120 spänn, så det var billigt! Sen kom Lollo och vi drog till Säter för att hämta hennes dricka. Sen åkte vi till Borlänge där vi stannade till vid Willys och handlade lite mat och sånt. Efter det drog vi till Sandra. Vi fixade lite inför tipspromenaden (som blev lyckad) och sen gjorde vi oss i ordning och käkade. Eller vi drog till kupolen en snabbis också. De andra köpte kläder till kvällen & jag köpte blush och rosa läppglans. Runt 7 började folket komma. Vi började dricka, dansa och hade sjuukt kul! Det måste vi göra om. Bästa festen jag har varit på, på väldigt länge! Sen drog vi till flamman men där var det inte lika roligt som hos Sandra men securitas kom ju så vi fick lov att gå dit. Vi var där ett litet tag sen drog vi till centrumgrillen och käkade, gott som fan. Sen drog vi till Sandra igen och sov. Kommer inte ihåg så mycket av kvällen men försöka går. Jag & Sandra städade ihop nu på morgonen och så. Hon skjutsade hem mig, tack!

Så nu sitter jag här, nyduschad och saknar min älskling. Fan vad jag längtar till torsdag då jag får träffa han igen!
Ska krama om dig hårt när du kommer bubben. ♥

Nu lär jag läsa massa bloggar som jag inte hunnit. Roligt roligt.

Puss

Kommentarer
Marlene skrev:

Hörde att du träffade Stelius på flamman :D

2009-03-29 @ 22:36:49
Roxanna skrev:

Marlene: Haha, ja det gjorde jag ju xD

2009-03-29 @ 22:38:19
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback