chirre

Gud vad varma mackor var gott! Det blev inte chilismak för det fanns inte. Det blev paprikasmak på keson istället, och det är min nya favorit kan jag säga er. Helt gudomligt gott. Jag tror jag vet varför jag älskar keso så mycket. Eftersom jag är vegetarian så behöver jag mkt proteiner och det finns massor av det i keso, därför jag är sugen på keso ofta. Likaså med ägg.

Jag funderar på om jag ska våga sjunga karaoke imon på båten. Men isf vill jag ha tips på någon låt jag kan sjunga?
Jag kommer säkert banga, men jag skulle gärna vilja sjunga inför folk.

Vi har köpt sourcream chips tills ikväll! Det ska bli sjuuukt gott, till en film eller så. Vi får se vad som händer.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback