grillkväll

Längesen, men jag har haft fullt upp! Jag vaknade, städade hela mitt rum, Nina sötnos kom, vi pluggade klart svenskan, fixade oss, åkte till Ginsby i Skäve på grillfest. Vi hade köpt majskolvar, svamp, potatissallad & beasås. Vi åt knappt upp någonting, haha! Sen får vi ju inte glömma Ninas kycklingbröst, haha fan vad vi garva åt dem! Var de goda då Nina? ;)

Nina fick lov att åka hem tidigare tyvärr, men jag stannade kvar till halv 2 typ. Kom inte hem för så längesen. Vi körde kubb, "jag har aldrig", sanning eller konsekvens osv. Skitmys hade jag helt enkelt! Det lär göras om helt klart.

Jag ska alldeles strax sova. Imon blir det ju en lång kväll/natt eftersom jag ska ut på s2! Fan vad nice det ska bli, längtar.

Puss & Godnatt ♥

Kommentarer
ninisen skrev:

ja gilla mina kycklingar (Y) hahah :D

2009-05-17 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback