taggad!

Nej, nu ska jag gå ifrån dumburken och sätta igång att fixa innan party ikväll.
Först ska jag göra en hemmagjord hårinpackning:


För torrt och slitet hår!

♥ Olivolja - 0,5 dl
♥ Äggula - 1 st

Blanda och fördela i håret. Täck med en handduksturban. Ju längre inpackningen får sitta i, desto effektivare är den. Räkna med minst en halvtimme. Använd gärna schampo när du sköljer igenom håret.



Får se om det funkar eller inte, hoppas på det iaf. :)
Sen när jag hitta på kläder och bestämma hur jag ska se ut i håret osv.
Det är mycket som ska fixas när man är tjej, höh.
Synd bara att pappa sover, annars hade jag ju kunnat dunka musiiiik.

Menmen, nu ska jag börja!

roxanna

Kommentarer
Trinidaz skrev:

Jävlar vilket bra tips. Såna saker har man ju hemma . Tack för tipset

2009-05-29 @ 14:39:43
URL: http://trinidaz.blogg.se/
NADJA - BLOND OCH ÄLSKAR ROSA skrev:

Bra blogg!

2009-05-29 @ 22:21:39
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback