Älskling

Min älskling ville att jag skulle skriva ett litet inlägg om honom, så nu tänker jag göra det. :)

För ungefär tre år sen var jag tillsammans med Johannes men det tog slut efter bara nån månad tyvärr.
Sen nu efter 3 år träffades vi igen. Det var han som tog kontakt med mig. Ska jag vara helt ärlig blev jag lite skeptist till en början men sen när jag träffat han ändrade det sig snabbt. Han var liksom helt underbar. Vi "dejtade" i 4 månader. Oavsett vad alla andra säger, så var vi aldrig tillsammans. Min familj trodde det, de tror säkert att vi varit det länge, men icke sa nicke. Vi har alltså umgåtts i 4 månader och lärt känna varandra. Jag vet väldigt mycket om Johannes nu men långt ifrån allt. Ser fram emot att få veta mer om honom. Den 26 Oktober låg vi i min soffa och såg film tror jag och då frågade han mig om vi skulle bli tillsammans. Sedan sa han det tre magiska orden. Jag blev så himla glad så ni förstår inte. Som jag har väntat på att få höra dem orden. Nu har vi varit tillsammans i 9 dagar fast det känns som vi varit tillsammans längre eftersom vi umgåtts så mycket. Jag är så kär så ni anar inte. Han är min fina älskling som jag ska ta väl hand om. Jag är så stolt att få kalla han för MIN pojkvän. Jag vill visa hela världen det. Det finns ingen som Johannes Hases, han är speciell.

Jag älskar dig så mycket älskling!
Vi för evigt!

26/10-09 ♥



roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

Din kille verkar väldigt speciell, vad gör han så speciell?

2009-11-05 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback