Back on track

Nu kan jag börja blogga igen för nu har jag lust. Har ju varit sjuk i hela 11 dagar och är nu frisk alltså. Fast jag går fortfarande på pencillin och ska göra det till nästa fredag.
Har precis kollat på idol och nu blire lite chill. Min syster har kommit hem från Linköping, skoj! :-)
Så vi åt lite mat och efterrätt idag hela familjen, gott var det och det får jag tacka mamma för.

Har varit och träffat älskling idag också. Tyvärr kunde han inte sova här vilket var väldigt synd..
Men nästa helg hoppas jag!

Hade möte på arbetsförmedlingen idag också. Kommer ju inte få mina pengar förens den 20 dec.. Kommer bli en av dem som får stresshandla inför julen, suck..

Nu ska vi se om nån på msn är sugen på att spela röj. Tråkigt att Angelica inte är inne... :(

roxanna


Kommentarer
angelica skrev:

jag är inne nu! :D

2009-11-21 @ 12:23:56
Julia skrev:

Är du klar med boken? :)

2009-11-21 @ 18:31:36
© ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥ skrev:

Svar; hehe ja men nu har jag tagit sprutan iallafall, för andras skull ska jag väl säga.

Men får väl se vad biverkningarna blir, visar sig :)

2009-11-23 @ 14:24:02
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback