Blä :(

När jag vaknade så gick jag in i badrummet för att duscha. Duschade, tänkte gå ut ur duschen men kände hur jag blev helt svimfärdig. Det svartnade för mina ögon och jag var tvungen att fort sätta mig på toalocket för att försöka andas. Men det höll inte så länge förens jag spydde.. Fanns ingenting att spy ut men spydde gjorde jag iaf. Jag antar att jag äter alldeles för dåligt för så här har det varit förut med några gånger.
Eller så är det pga influensan, jag vet inte.
Mamma var snäll och gjorde vätskeersättning, 1 liter, som jag ska dricka under hela dagen.
Hoppas att det blir lite bättre efter det. För jag hatar den där känslan.
Att allting bara svartnar och man vet inte vad som händer, usch. :(

Nu måste jag ta det lite lugnt. Fan jag vill ju träffa min älskling nuu.. ♥

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback