26/10-09

Har ni saknat mig? Jag har iaf saknat bloggen litegranna. Men nu har det hänt mycket. Jag har skaffat pojkvän. Jag & Johannes är tillsammans nu. Den 26/10 blev vårat datum. Jag är så himla lycklig. På kvällen fick jag höra just de här orden från älskling: "Ska vi göra ett försök?" Jag förstod inte riktigt vad han menade men han ville bli tillsammans. Och sen sa han att han älskade mig. Åååååh!

Har varit med honom sen förra fredagen, alltså mer än 1 vecka. Vi har haft det underbart tillsammans. Myst med ljus, film, promenader, fikat med min syster på bageriet, träffat Angelica där m.m. Vi har gått runt på kupolen mååånga gånger också. Införskaffat mig ett par trasiga jeans också från en butik i Hedemora. Min syster och pojkvän har varit på besök. Fixade systers hår och smink igår, hon skulle på party. Det har även arit kalas här hemma för min lillbror som fyllde 17 år, GRATTIS! :) Släkten kom och vi åt tårta osv. Fick även höra Maja, 3 år sjunga "Hallelujah", såå gulligt. Sen kom Elin, snart 5 år och sjöng "Bajskoooorv". Hahaha!!

Idag har jag suttit på donken i 4 timmar, för att vänta på min pojkvän som jobbade. Vad gör man inte för den man älskar? (a) Men jobbigt var det, så jag gör nog aldrig om det.. Just nu sitter jag hemma, själv, utan Johannes. Känns lite konstigt, eftersom vi har varit med varandra konstant i mer än 1 vecka. Det känns så himla härligt att kunna kalla Johannes för MIN pojkvän, och ingen annans! Det är säkert många som har trott att vi har varit tillsammans ett tag men vi har bara "dejtat" väääldigt länge. Hela 4 månader. Så vi känner varandra väldigt bra nu. Det var värt att vänta. :-)

Det går bra med körlektionerna också. Har kört två gånger nu och sista gången gick väldigt bra. Är mycket nöjd. Så ska strax boka en ny tid, imon om jag kommer ihåg. Btw, när jag hade kört senaste lektionen så satt älskling och väntade på mig i trappen. Gissa vad han hade köpt till mig? Jo, en bukett med massa fina blommor. Rosa och vita. Hur söt kan man vara liksom? Och som han bjuder mig på grejer, älskar honom!

Det blev ett lite rörigt inlägg men ni får tåla det. Nu är jag back on track iaf och kommer uppdatera oftare. Kommer snart upp ett inlägg med lite bilder från veckan. :-)

roxanna

Kommentarer
Johannes skrev:

Snuttegumman dåååå, jag älskar dig, fint skrivet. <3

2009-11-01 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback