Dagarna som gått

Fy skäms på mig. Ingen uppdatering på länge. Men helgen var kanon iaf.

I lördags var jag med älskling på kupolen. Sen när jag kom hem var min andra syster och hennes två barn på besök. Det var jättekul att träffa dem. Vi hade det jättekul. :D Sen åkte jag & Jessica till Borlänge & handlade lite gott till kvällen. På natten fick jag ett fnatt och tog nattbussen till älsklingen. Saknade han för mycket I guess.
På söndagen var jag med älskling. Sen skulle vi hem till mig men självklart så missade vi bussjäveln så fick lov att ringa mamma så då kom hon och syrran och hämtade oss. Vi gick ut en promenad i regnet med min tredje syrra, haha jobbigt för er att fatta när jag säger andra, tredje syrra hit och dit. Men har man 7 syskon så blir det lätt så. ^^ Sen städade jag även hela mitt influensarum. Bort med alla basilusker! Älskling hjälpte också till lite, ytterst lite. ;)
Men han sov kvar iaf, vilket var huvudsaken. :)
Igår fick jag lov att kliva upp tidigt, klockan 7, för älskling skulle med bussen till skolan. Men jag somnade om på en gång och vaknade sent som vanligt. På eftermiddagen hjälpte jag mamma att göra julkransar. De blev jättefina men det gjorde ont i fingarna för det stack så jävligt. Igår åkte även Jessica hem till Linköping, syns inte förens vid jul. Gissa vad jag gjorde sen? Jo, kupolen med Johannes igen haha. Jag köpte bara godis och ett ljus till mamma som hon betala dock, haha. Ni vet ett sånt där räkna ner ljus. Köpte årets första juleskum påse! Mums, beroendeframkallande till jul.
Idag har jag bara pluggat, varit på kupolen med baby (igen). Nu chillar jag bara. Funderar på att börja plugga lite till. Allting ska ju in före den 10 december, alltså den 9 december enligt mig. ^^

roxanna

Kommentarer
Cecilia skrev:

2009-11-25 @ 22:49:01
URL: http://ihuntalon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback