Helgen

Bleh, kass bloggerska jag är.
Menmen, tänkte bara berätta snabbt vad jag har haft för mig i helgen.
I fredags åkte jag hem till älskling innan han skulle på fest och så köpte han kontantkort och juleskum till mig, så jäkla söt! Sen åkte jag hem och så beställde vi pizza, the family. Har inte ätit pizza på flera månader, sjukt sugen blev jag. Sen såg jag lite av Idol, tråkigt att Mariette åkte tycker jag. Nu hejar jag inte på någon alls. Men Idol suger ju detta år så. ._.
Haha, sen så fick jag ett sms av älskling att han behövde mig på festen för han hade fått i sig lite för mycket. Så då var det bara för mig att försöka få tag på skjuts. Till slut fick jag skjuts av Emelie, en vän som jag inte träffat på länge men som fortfarande har en stor plats i mitt hjärta då jag umgicks med henne JÄMT förut. Vilken ängel hon var som kunde ställa upp och skjutsa. Så då kom jag till festen och var där till halv 4 typ. Jag drack inget, och hade det väl inte så jättekul, men kul att få umgås med älskling iaf.
Vi somnade väl runt 5 kanske & gick upp kl. 10 för älskling skulle jobba. Så det var bara för mig att följa med till hans jobb, vänta där i en timme och sen ta bussen hem från stan.
Sen var det meningen att jag skulle på inflyttningsfest hos Marlene men skulle inte kunna komma hem på något sätt, så det blev inget. :(
Men jag hade det kul ändå, en del av Johannes släkt kom på besök på kvällen & så åt vi mat och efterrätt, mumsigt. När de åkte hem myste vi till det och tänkte att vi skulle somna lite tidigare men klockan hann nog bli runt 3 ändå, haha. Förstår inte, tiden bara rinner iväg.
Snart kommer älskling hem & då ska vi iväg på julmarknad i Hedemora. Mysigt det ska bli!
Sen ska vi nog åka hem till mig, iaf jag. Får se om älskling följer med och sover över.
Nu orkar jag inte skriva något mer. Creed till er som läst ända hit. Ni måste ha ett tråkigt liv, hahaha!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback