Konversation

Älsklingen skulle uppgradera sin nya mobil men då fuckade hela mobilen sig. Därför skulle han stanna hemma från skolan och skita i provet han hade. Läs får ni se hur allt gick till och om mobilen fungerade sen?

Johannes säger:
Jag tar provet nån annan gång
Går inte till skolan imon
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
Men lägg av.
Du har massa prov nästa vecka!
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
Hur gåre?
Johannes säger:
Ingenting funkar
Johannes säger:
nu är den på 38 %
39
40
41
Men den kmr stanna på omkring 65
lr tidigare
Johannes säger:
52
%
nu
56 %
60 % nu
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
nice
Johannes säger:
66 %  
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
öj ;D
Johannes säger:
70 procent!
!!!!!!!!!!!!!!!!
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
hoppas 
Johannes säger:
72
75
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
haha jag är nervös
Johannes säger:
76
77
JAG MED
stannar snart
lovar.
79
80
Johannes säger:
87
88
89
90
omg
Johannes säger:
91
92
93
94
95
96
omg
Johannes säger:
97
98
99
nu är den svart
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
svart
stanna den?
Johannes säger:
DEN FUNKAR!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
DEN FUNKAR!
FICK IGÅNG DEN  
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
WIEEEEEEEEEEE :)  bra älskling!!!!!!!!!!!!!
Johannes säger:
:D
JÄSSSSS
OOH
Och nu ännu bättre än tidigare
ska det vara efter uppdateringen
Roxanna, Johannes är mitt allt!   säger:
bra :)
kan du återgå till plugget nu?  
för nu SKA du till skolan
Johannes säger:
Jag älskar dig  
Och mig själv
att jag stod ut
Tog fan as många timmar!

Haha, gullet då.

Btw, såhär ser hans nya mobil ut. FETT SNYGG!!!!



ÄR JAG AVIS??? JA DET ÄR JAG!!!!!

Kommentarer
Johannes skrev:

Men älskling, din är ju rosa, det är ju inte min! Jag är avundsjuk!

2009-11-05 @ 23:18:24
NORA skrev:

har också en sån :o venne varför jag kommentera det, hahah ;)

snygg blogg btw!

hare göttt

2009-11-08 @ 13:59:24
URL: http://norafazel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback