Läsarfrågor

Vilken tjänst var du på intervju för? :)

Jag sökte jobbet som SkiPass försäljare. Det var mitt förstahandsval, men eftersom det är bara helgjobb så berättade dem att jag även kan få extra jobb på mina två andra val. Alltså Diskpersonal och Restaurangpersonal. Men om jag får jobbet så är det främst som SkiPass försäljare alltså.

Varför har körkortet dröjt så länge?

Jaru, det var en bra fråga. Jag har helt enkelt varit för lat antar jag. Alla i min förra klass tog körkort en efter en och själv hade jag inte ens börjat övningskört. Det kan även ha berott på att min äldre syster tog körkort då jag fick övningsköra. Därför blev det inte av att jag övningskörde. Sen hade jag mycket i skolan. Så det fanns inte tid och jag hade ingen ork. Men nu är jag på g och hoppas på att jag tar körkort om några månader i alla fall.

Din kille verkar väldigt speciell, vad gör han så speciell?

Det har du rätt i, att han är väldigt speciell. För det första är han sjuuukt omtänksam och bryr sig om mig. Sen är han väldigt generös och skämmer bort mig lite. Sånt tycker jag om, för det får mig att känna mig speciell. Han är även världens sötast person och har lite konstigheter för sig. T.ex. så kan man inte säga vissa speciella ord utan att han tycker att det låter "äckligt". Haha, det har han smittat över på mig så jag kan inte heller säga vissa ord utan att tänka så. Sen har vi en del saker gemensamt. Vi älskar att skratta tillsammans och skojbråka. Haha, det är sjukt kul och varje gång vi gör det så ser jag hur lycklig han är med mig. Han gör mig så lycklig. Det är väldigt speciellt, att han lyckas få mig att må bra. Han är helt enkelt världens goaste kille. Att han är snygg & sexig är ju bara ett STORT plus. ;)

Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera på. Jag svarar på nästan allt. Ni får vara anonyma, det går så bra så. Jag tycker bara att det är väldigt roligt att svara på frågor. :-)


roxanna

Kommentarer
nora! skrev:

haha, skrev just ett inlägg om min mobil, jag är fucked up :(



åh hmm.. då vill jag fråga vad du tycker om de här storbloggarna paow, kissie, pisse eller fan dom nu heter? ;)

puss&kram

2009-11-08 @ 14:08:32
URL: http://norafazel.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback