Mycket å göra

Inte hunnit skriva så mycket blogg idag. Har haft mycket för mig. Har t.ex. ringt runt till massa säljarföretag och frågat om lediga tjänster. Vissa bad mig skriva cv och vissa ville ha mitt namn och mobilnummer. Ska ringa runt till resten imon. Sista dagen då, enligt ams. Efter det gjorde jag mig i ordning för att åka till älsklingen och hjälpa han att plugga. Jag hann inte med så mycket där, så jag har gjort allting hemma åt honom så han kan plugga på till provet sen. :-)

När jag skulle cykla både till och från busshållsplatsen höll jag på att DÖ, rent ut sagt. Det var så jäkla kallt och all snö flög rätt i ansiktet. Brrr, aldrig mer cykel på vintern..

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback