Svar på frågestunden!

Om du fick göra vad du ville i ett år, vad hade du gjort? :)

Oj. Jag vill göra massor av saker. Bl.a. hoppa fallskärm/bungyjump, resa till massa varma länder, sno alla lotter som fanns så jag vann pengar, låta alla mina vänner göra vad dem ville och fixa ett rikt jobb!


Vad är din favoritbok? :D<3

Hmm, läser aldrig böcker faktiskt så jag kan tyvärr inte svara på den frågan..


Hur många unika läsare har du om dagen? (den blå linjen)

Nu när jag har bytt design och uppdaterat mera har jag ungefär 50 läsare om dagen, ibland mer och ibland
mindre. Bara för någon vecka sedan hade jag bara runt 20, så jag är nöjd.


Går du i skolan hellre än att jobba?

Just nu är det nog så. Vill börja studera på Universitet. Men när jag blir lite äldre kommer jag tycka att det är roligare att jobba.


Hur många poäng gick du ut med i högstadiet?

Jag var en liten pluggis, 315 poäng. (A)


Favoritmat?

En god fetaostsallad tror jag. Eller vegetarisk lasange. :)


Varför blev du vegetarian?

Jag tycker inte om smaken av kött. Jag blir helt enkelt äcklad av det. Jag tänker inte på djurens rätt osv. Utan det är mer för min egen skull jag gör detta. Många klagar, men jag menar. Tycker jag inte om kött, så är det väl ingen idé att jag äter det?


Har du gjort bloggen själv?

Nej, jag har vunnit designen! Jag är kass när det kommer till sånt där. Haha


Har du pojkvän?

Ja, världens bästa!


Bästa minnet? :)

När jag fick höra för första gången att min pojkvän älskade mig, kommer aldrig glömma det.


Vad har du för kamera? :P

En rosa samsung i70.


Är ditt syfte med bloggen att bara underhålla?

Nej, jag har bloggen framför allt för min egen skull. Att komma ihåg minnen osv. Sen tycker jag att det är skönt att få skriva av sig. Även om man inte kan skriva allting eftersom personer jag inte känner säkert läser bloggen, så är det skönt att få skriva. Jag funderar faktiskt på att starta en privat blogg samtidigt som jag har denna, där bara mina närmaste får läsa.


Hur träffades du och din pojkvän?

Vi var tillsammans för 3 år sen. Då träffades vi genom msn och sedan träffades vi. Nu var det älskling som tog kontakt med mig, efter 3 års tid. Sen bestämde vi oss för att träffa varandra igen och tur var väl det. :-)


När planerar du att få ditt körkort om allt går som det ska?

Hmm, jag planerar väl att få det i januari/februari nästa år? Jag hoppas jag håller i detta nu.
Jag ska ha körkort snart!!!


Har du något drömjobb?

Faktiskt inte. Men jag tror att jag vill arbeta självständigt på ett kontor eller något. Förut ville jag arbeta med människor men tror inte det är något för mig längre. Men VAD jag har för drömjobb vet jag faktiskt inte tyvärr.


Vad är din favorit-helg-sysselsättning? :)

Vara med pojkvännen är favoritsysselsättningen såklart!


Vad du tycker om de här storbloggarna paow, kissie, pisse eller fan dom nu heter? ;)

Jag tycker ingenting om dem. Läser inte deras bloggar ens. Jag är en av dem få som klarar av att motstå det, inte fan ska dem få pengar för att bara skriva massa skit. =)


Hur gammal är du?

Jag är 19 år gammal, fyller 20 om exakt 70 dagar! ;)


Vart bor du?

Jag bor i Gustafs, Dalarna.


Varför skaffade du en blogg?

Jag älskar att skriva, det har jag alltid gjort så jag tyckte det var ganska självklart att jag skulle ha en blogg.


Om du fick ge Johannes exakt vad du ville men endast en sak, vad skulle du ge honom då? :)

Oj, svår fråga! Jag skulle nog ge honom en resa för han & mig till något varmt land långt härifrån och bo där i flera månader. Mys! :)


Vart tycker du att gränsen till otrohet går? :)

Jag har funderat på den där frågan ett tag nu. Och jag har kommit på att det är vid närkontakt enligt mig. Alltså närkontakt i form av en puss etc. Jag menar inte närkontakt i form av en kram, men en puss. Men jag brukar inte tänka på sånt här eftersom det inte ens finns i min hjärna att vara otrogen. Tycker det är otroligt lågt gjort. Älskar man en person så håller man sig till den personen och går inte till en annan samtidigt.
R E S P E K T L Ö S T var ordet.


Om du fick ta med en kompis nånstans, vart skulle det vara? Och vem? :) <3

Jag skulle ta med mig Angelica Hellman och vi skulle åka till Thailand hon och jag! :D <3


Hur går det med körkortet? :)


Det går väl framåt. Ska boka mer körlektioner, sen hoppas jag att allt kommer flyta på bra.


Vill du ha körv? (veggo-körv)

Ja tack Marlene! :D


När ska du flytta hemifrån så vi kan festa som fan? :D

Haha, när jag flyttar hemifrån kommer jag inte bo i Dalarna. :(


Ultimata drömresan är...?

Thailand! :)


Vad heter du i mellannamn?

Maria.


Har du några husdjur?

Nja, om fiskar räknas så.


Hur många syskon har du?

Jag har 7 syskon. Vi är alltså 10 st i min familj. Sju tjejer och en kille, haha.


Tjänar du pengar på din blogg?


Nej, det gör jag inte.


Varför får du alltid SPÖ i Röj?

Marlene, jag får aldrig spö i Röj. Det är DU som får spö av mig!


Har du någonsin pissat på dig i äldre ålder? :D

Haha, rolig fråga. Men nej, det har jag inte gjort!! :D


Torkar du dig framifrån eller bakifrån när du varit på toa? :D

HAHA! Jag torkar mig bakåt, om ni förstår? Hahahaha, vafan!


Ätit ägg på senaste? Och hur många? Kokta eller stekta? Haha! =) <3

Tjena Amanda! ;) Japp, det har jag gjort. Senast var för någon vecka sen och då åt jag 1 ägg. Ett kokt ägg som jag gjorde i micron faktiskt. De ni! ;) <3


Sådär då, jag hoppas ni blev nöjda över svaren. :-)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback