Seg

Igår blev det inge bloggskrivande och knappt idag heller. Har haft annat för mig. Igår var jag till ÖB och kupolen med mami. Jag fick en ny jacka från Vero Moda och en jättefin halsduk. Tack!!! :) När mamma åkte för att handla mat kom Johannes så då gick vi runt på kuppan, så igår var jag där i 5 ½ timme, puh. Johannes fick också med sig en jacka hem, skitsnygg. Nu matchar vi varandra. ;) Sen köpte han en snygg tröja också, mums. Han köpte även en datormus. Som han sa till expediten: - Kan jag få känna på musen? HAHAHA! Gulligt va?
Han bjöd mig även på fika. Sen åkte vi hela vägen hem till kära Gustafs, såg Idol, tog en nypa luft, käka snacks och var uppe till halv 5, haha.

Idag är jag hemma eftersom mamma & pappa var till Solvalla idag och spelade på trav. De är i Västerås nu, så jag var tvungen att vara hemma hela dagen/kvällen. Har varit ute med min syster i regn och hämtat min cykel som stod vid pizzerian, gissa om man var iskall efter den turen.. På kvällen lagade jag & min brorsa tacos, mycket göttans. De var tvunga att stå ut med min vegofärs, haha men det funkade det med tydligen! :)

Ne, nu ska jag chilla satan för nu kom Johannes hem från jobbet! ;)

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback