Nu gälleré!

Just nu mår jag bra. Just nu sitter jag & tittar på sötaste killen i världen i camen. Så man kan inte nå annat än att må bra. :-)

+ Att imon är det en stor dag för mig. Jag ska på min första arbetsintervju någonsin! Kan ni gissa vad det är för slags jobb? Aja, säg gärna lycka till för imon kommer jag vara riktigt nervös!!!

Jag som tänkte söka fler jobb idag, men väntar med det och får se om jag får det här jobbet först. Sen skulle jag egentligen till arbetsförmedlingen imon men jag har fått en ny tid. Min handledare blev jätteglad över att jag skulle få gå på arbetsintervju iaf. Jag hoppas verkligen!! Det är min tur. :-)

Kolla vad gulligt skrivet btw!




roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback