.

Blev det nå jobbsöknade? Nix, men en massa teori har jag i alla fall läst. Ska läsa mer efter jag skrivit det här inlägget och efter jag har borstat tänderna, tvättat mig & krypit ner i sängen med täcket över mig.

Såg ni Idol idag eller, utröstningen? Snacka om att göra bort sig, den där Camilla. Gud vad jag hade skämts ihjäl om jag var hon. Hon måste ha varit så nervös att hon inte hörde skillnaden på namnen. Shit, pinsamt var det iaf.

Dags för sängen nu! Ser fram emot morgondagen, då jag får träffa Johannes igen! :)))

roxanna


Kommentarer
© ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥ skrev:

du har inte missat att robin självaste bengtsson kommer till kupolen imorgon va? :P

2009-10-02 @ 22:09:15
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback