Helgen

Då var helgen över då och snart är det måndag. I fredags var jag ju som sagt på arbetsförmedlingen och pratade om jobbgarantin. Sen blonderade jag håret och nu är det jätteljust och inge gult nånstans, me like. Vi var även till Coop och handlade lite mat, sorry Nina om vi inte valde Ica Maxi. (a)
Jag fick snabba mig som f*n för att hinna med bussen till Johannes men jag hann gott och väl iaf. Han skulle komma och möta mig på cykel men han kom aldrig så jag började fundera vart han hade tagit vägen men sen står han där i mörkret och försöker skrämma mig men han lyckades inte. Eller okej, lite skraj blev jag. ;)
Jag såg på Idol men jag tycker inte om det programmet längre? Det är rent ut sagt TRÅKIGT! Ingen som håller med mig? Man bryr sig inte ens vem som åker ut, skit de samma liksom..
Sen såg vi på film, Wallander Cellisten. Den var riktigt bra, men det verkade inte Johannes hålla med om eftersom han somnade i mitt knä och snarkade. Haha :)

På lördagen råkade jag sova till 4!!!!!! Vafan, mådde inte så bra efter det. Va dum jag är som inte ställde klockan. Jag kan liksom sova hur länge som helst om ingen kommer och väcker mig. Sen kom iaf Johannes hem från jobbet. Vi käkade mat, myste osv. Han köpte även hem godis och dricka, mumma. Fick frukost framdukat också, sötnosis han är. :) Somnade runt 5 tror jag och så gick vi upp 10. Så just nu är jag väldigt trött, för även om jag vaknade 4 i lördags så sov jag inte mycket eftersom vi lade oss sent. Idag följde jag med Johannes till jobbet och väntade där tills bussen gick. Pluggade lite teori medan. Sen gick bussen mot Gustafs. Här hemma har jag inte gjort så mycket. Har sett på Top Model 12 o så där.

Snart ska jag sova, ska bara snacka lite till med Johannes i Skype. Haha :)

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback