I used to rule the world

Idag gick jag upp tidigare än vad gjort på väääldigt länge. Inte gått upp runt 8 sen jag slutade skolan.
Jag tog bussen till Borlänge för att ta min första körlektion. Det gick väl inte sådär jättebra. Men det var faktiskt första gången, var nervös och har inte kört så mycket tidigare så jag skyller på det. Gjorde ett test innan jag skulle köra för jag hade lite tid över och det gick rätt bra för att bara läst boken en gång. Fick 38/50 och andra gången fick jag 50/50 så. :-) Sen tog jag bussen hem. Innan köpte jag salta björnar så jag hade något att äta på bussen hem. Hatar den där bussturen, 28:an. Det tar ju aslång tid..
Åkte till Johannes på eftermiddagen också och var där en stund innan mamma kom och hämtade mig.
Vi bara myste, underbart!
Har sökt jobb idag också, på Romme Alpin. Sista ansökningsdagen var idag så jag var sent ute men bättre än inget i alla fall.

Nu tänkte jag sova. Det blir alltså mycket tidigare än vanligt men det behövs eftersom jag inte har sovit så mycket de senaste dagarna, runt 5 timmar per natt. Det blir jag inte pigg på direkt, men jag får skylla mig själv helt enkelt.


roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback