Johannes

Jag har varit med Johannesbabe hela helgen. Supermys har det varit. Vi har varit på kupolen två gånger på tre dagar. Första gången var vi där med Stina, så det var kul. Sen åkte jag & Johannes tillbaka igen haha. Så den dagen var vi där i sammanlagt 5-6 timmar. Idag tog vi bussen till Säter för att sedan ta tåget till Borlänge, haha. Så vi stod på Säters "vacka" tågstation utomhus i 50 minuter.
Babe har shoppat som fan. Fyra t-shirtar, chinos, jeans, två tröjor m.m. Han har bjudit mig på mat också gulle. Så jag har ätit på tacobar två gånger i rad. Vi har varit hos min syster och lånat två stycken Wallander filmer också. Vi hann se en igår och ska se den andra ikväll. Vi lagade mat på fredagskvällen jag och Johannes. Det blev ett litet eget recept. Men typ pasta med massa grejer till. Det blev gott, såklart.. Eftersom det var vi som lagade maten. :D
Just nu sitter vi här och ser på tv på varsin dator. Jag ser Idol och han ser på Grannfejden. "Jag ska rappa dig!" hör jag i bakgrunden, hahahaha. Från tv:n alltså.

Skriver mer senare.

♥ roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback