Lösningen om man fryser!

Jag frös så mycket nyss att jag var tvungen att lägga mig i badet. Hade verkligen skitvarmt vatten. Det brändes lite då och då, haha. Men nu är jag inte frussen längre iaf. Tog på mig myskläderna, rosa huvtröja & rosa mjukisbyxor, sen upp med håret i en snodd och sen var myskänslan fångad. Catchiiiing!

Det känns som att allt är rosa runtom mig nu. Rosa kläder, rosa mobil, rosa läppbalsam, rosa deo, rosa lipgloss, rosa pennor, rosa snoddar, rosa hårprodukter, rosa vägg, rosa spegel, rosa smycken, rosa nagellack, rosa trosor, rosa gardiner, rosa sjal, rosa ljus, rosa lappar, rosa skål, rosa skor, rosa fat, rosa örhängen, rosa parfym.. You name it! Haha, var det någon som sa att min favoritfärg är rosa?! (a)




roxanna


Kommentarer
Linn skrev:

Sv; Åh va fint skrivet, nu blev jag glaad, hihi<3

2009-10-12 @ 14:40:14
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback