Min helg!

Ojdå, helgen har gått och jag har varit en dålig bloggerska. Fy skäms på mig, men jag har inte tänkt så mycket på bloggen om jag ska vara ärlig. Ni får stå ut! :-)

I fredags var jag i Hedemora. Såg på Idol och gjorde väl inte så mycket mer. På morgonen därefter hann vi med lite film men jag hann inte kolla klart. Var inte direkt min typ av film ändå. Ni vet den där En natt på museet 2.

Igår åkte jag hem och gjorde väl inte så mycket. Färgade utväxten gjorde jag, ska nog färga det en gång till för det blev lite gult men annars så blev det bra. På natten var jag lite busig. Tog nattbussen till Johannes sov hos han. (a) Trodde jag hade missat bussen men den var "bara" 15 minuter försenad. Sen fick jag gå en bra bit hem till han i mörkret. Var väldigt rädd för det var helt tyst ute och jag gick på en väg med bara massa skog på sidorna, ni fattar hur läskigt det borde kännas va?!
Aja, slocknade typ på en gång när jag kom dit. På morgonen har vi inte gjort så mycket. Jag fick trixa som jag ville med hans hår. Så jag tog fram plattången, gelé och hårspray och satte igång. Blev faktiskt skitsnyggt och det tyckte han också för det såg man på honom. ;)
Jag är hemma nu. Jag har varit duktig och varit ute med min syster & bakat kladdkaka med henne. Till kladdkakan hade vi blåbär, satsumas och grädde. Det blev riktigt gott! Efter det såg jag på Top Model 12.

Nu väntar jag på att Johannes ska komma hem från jobbet så att någon kan vara lite social på msn iaf!

Det kommer nog en bild senare på hur mitt hår blev. Btw, jag funderar på att klippa det kort, vad tycker ni?!

roxanna


Kommentarer
iKeckman skrev:

Klipp dig INTE kort snälla! Du är så fin som du är i ditt långa hår!

2009-10-13 @ 22:12:11
URL: http://blog.keckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback