Näsblod

När jag vaknade och gick upp började jag blöda näsblod så jag blev tvungen att fixa en stor frukost eftersom jag var så yr. Hade inte ätit på länge och igår åt jag bara ett mål. Så, det var förståerligt. Men jag har inte blödit näsblod på flera år, wierd.



Just nu sitter jag framför tv:n och bloggar. Ser på Extreme home makeover. De ska bygga ett hus åt en familj där pappen gått bort i cancer. Usch, tårarna rinner lite smått. När mamman berättade att hon såg sin man ligga död i soffan så brast det. Usch, vad hemsk. Stackars barnen också. Ingen ska behöva gå igenom något sådant men tyvärr händer det varje dag..

Jag hoppas på en bättre dag idag!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback