"Sen"

Idag har jag åkt bil allt mellan Borlänge till Hedemora. Först åkte jag & mamma in till Borlänge för att boka en tid åt mig på körskolan, sen rusta, sen hämta bror. Sen åkte vi vidare till Säter, Dahlander, för att hämta upp Jennifer. Sen åkte vi till sista station Hedemora, för de skulle träna. Jag & mamma lämna busskortet till Johannes, var på Lidl osv. Fick världens magknip i bilen så var tvungen att köpa banan & risifrutti (risufrutti?) äh stavningen var detsamma. Har varit duktig idag och hjälpt till med både maten och disken, sen bakade ju som sagt också. Sen det städade jag rummet mitt. (Y)

Imon ska jag först till arbetsförmedlingen, sen kommer Angelica hit och vi ska prata och fika lite. Sen ska jag försöka hinna med att blondera håret, och tillsist åka till Johannes. Nu ska jag ringa han snabbt, sen plugga lite och sen sova. Jag känner att jag har skrivit "sen" rätt mycket i det här inlägget. Hela 10 ggr tror jag! Haha, förlåt.
Men godnatt och sov gott!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback