Snart helg!

Nu har ännu en dag passerat och snart är det helg igen. Dagarna går så otroligt snabbt, de bara flyger förbi känns det som. Aja, min syster med familj var på besök idag. Fick träffa söta bebisen igen. Nu börjar hon bli väldigt blyg för oss, men lika söt för de! Sen kom Johannes förbi och var här en stund. Vi gjorde inte så mycket. Såg på lite tv, åt mat osv. Sen fick jag lov att cykla ner med han snabbt som fan till bussen. Det REGNADE ute! Blev dyngsur.
Usch, måste bli bättre på att blogga, men jag gör inte så mycket om dagarna så därför blir det oftast ett inlägg om dagen. Sen skriver jag jämt blogg på natten också, för jag glömmer på dagarna. HAHA!

Nu ska jag prata med Johannes i telefon och sen sova.

♥ roxanna 


Kommentarer
Minnie skrev:

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 08:27:09
URL: http://www.minnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback