Barnvakt + Johannes

Idag vaknade jag klockan 9! Kan ni tänka er? Jag gick ner och lekte lite med systers barn som vi var barnvakt åt. Fan vad söta dem är. Den äldsta var ett lejon och skulle skrämma min bror och de yngsta, som är livrädd för min bror sa till mig när jag sa åt henne att gå och hjälpa sin syster: "Jag törs inte!" Åh, jättesöt. Sen när jag skulle åka iväg till Hedemora blev båda två så besvikna, deras favormoster skulle iväg! :( Den yngsta, på 3 år, frågade mig: "Får jag HÄNGA med?" Haha, ordet "hänga" när man är 3 år liksom, gosh söt! Sen så fick jag höra av pappa som berättade att deras mamma, min syster, kom och hämtade dem, och då frågade hon det äldsta barnet om hon har haft det roligt. Hon fick till svar: "Nej, för Roxanna åkte iväg alldeles för tidigt!" Haha, jag är barnens idol.

Jag åkte iaf till Hedemora sen och var med Johannes. Vi var på stan och käkade lite på donken, myste osv. Nu på kvällen har jag camat hela tiden med han, askul! :D Hihi

Nu ska jag läsa lite och sen sova. Jag är lycklig nu!!!! :)

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback