Chill hos Angelica

Färden mot Borlänge började med ett ställe som är hemligt, säger inget mer. Sen drog vi hem till Angelicas mamma och var där nån timme tills vi åkte till kupolen för några ärenden. Nu är vi i Kvarnsveden hos hennes pappa och vi har mest chillat. Jag har färgat min utväxt. Först när vi skulle skölja ut det var min hårbotten fortfarande mörk, men sen när jag torkat det så blev det typ ljusbrunt så det blev perfekt. Det är fint när hårbottnen är lite mörkare än resten av håret och färgen passade bra in. Jag som trodde det skulle bli orange. Det trodde nog Angelica med för hon skrattade då åt mig. Haha, jag tyckte jag var rätt het i min foliemössa. :')
Nu har vi kikat på lite tv och nu sover Angelica. Haha, jag är inte trött för fem öre. Ska nog sitta här ett tag till. Får hoppas Johannes kommer in på msn snart från Grekland. Imon åker han hem! :))))

Nu ska jag chilla vid datorn och se på Dodgeball som går på 3:an just nu. Rätt rolig film.

Godnatt!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback