Yeah

Igår blev det inget bloggskrivande för jag hade helt enkelt inte tid. Det var meningen att Johannes skulle komma hit i fredags eftersom mamma och pappa skulle bort men jag fick skjuts till han istället då de skulle åka den vägen. Vi var till Ica och köpte lite gott till kvällen, såg film men vi tittade inte så mycket på den haha. Sen såg jag lite tv medan han grejade med sin dator, höh. Det blev en lång dag/natt. Runt halv 5 lade vi oss, haha. Men jag är inte trött nu ändå trots att vi bara sov i typ 6-7 timmar och jag vaknade hela tiden. Jag tog faktiskt en powernap idag från halv 7 till halv 9 typ, så fick lite sömn där som var behövligt. Just ja, får inte glömma bort att Johannes var sååå mysig igår, han hade tänt massa ljus och vi bara myste som fan. Me like! Sen åt vi hemmagjord pizza på kvällen. :-)

Idag har jag inte gjort ett skit känns det som, får hoppas morgondagen blir roligare..
Föresten, någon som vill skänka mig pengar eller? Typ "RäddaRoxyFrånSinTråkigaVardagFonden", så ger ni mig 100 kronor per dag. Låter ínte det som en jävligt smart idé? :D Haha

Nej, godnatt med er.

roxanna


Kommentarer
Emma skrev:

Alltså roxy, gud vad du ljuger.. du hade ju visst skjuss...?

Varför hörde du inte av dig till mig för? , skrev ett Gb inlägg på bilddagboken om fredagen?. vet att du läste det eftersom du alltid är inne varje dag.

vi hade alla pratat om att vi skulle ha min utflyttningsfest på fredagen....

Har ingen lust att bråka, men tycker du sjönk riktigt lååååågt i mina ögon, vänner gör inte så.

2009-09-27 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback