Hallo

Tjena mors i lingonskogen. Här sitter jag tjugo över 12 och ska strax sova. Ska bara prata lite med Johannes och säga natti.
Idag har jag faktiskt städat mitt rum, plus i kanten till mig! Dock hann jag aldrig dammsuga eftersom jag skulle hinna med bussen till Hedemora. Där var jag med, gissa vem? Johannes ofc. Vi trixade lite med fotbollen, såg tv m.m. Nu avrundar jag för idag. Vill somna på en gång nu, jag hatar när det tar timmar att sova. Usch & blä. Låt mig få sova, jag behöver det. Igår kom jag föresten på att jag bara åt några mackor på hela dagen! Så kan jag inte hålla på, men jag är inte ens hungrig? Konstigt..

Aja, gonatt & sov sött.

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback