Happy



Såhär glad känner jag mig för tillfället. Vet inte varför, eller jo det vet jag väl. Jag älskar att jag är glad igen, hoppas bara det håller ett bra tag framöver. :-)
Just nu vill jag ha FREDAG!!!

Och idag har jag besökt sjuke Johannes. Eller han har fått en muskelbristning, men det börjar bli bättre som tur är. Inte ska han må dåligt heller. Vi tog det bara lugnt, chillade ni vet. Fick se när han byggde ihop sin nya dator också, helt själv. Fyfan, han kan han. Om jag skulle försöka skulle det gå åt helvete, vet inte vad någon del är och vad den är till för, haha. Jag har lärt mig vad chassi är iaf! Haha lagade stuvade makaroner gjorde vi också, mästerkockarna.

Idag fyllde min systerdotter år också, så efter Johannes åkte jag dit och grattade henne en snabbis. Stina fyllde ju år i tisdags också, grattis till er båda! :-)

Fan, försöker få tag på Johannes och säga godnatt men hans mobil verkar ju vara död, damn it.
Ajja, sov så gott ni andra!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback