Små misstag

Efter Top Model och Ensam Mamma Söker så sitter jag här i sängen igen och kollar på olika hemsidor där folk sjungit fel i olika kända låtar. Jag tänkte bjuda på lite exempel, haha.

You're beautiful

Artist: James Blunt

Riktiga texten var:
You’re beautiful

Men jag sjöng:
Jag bjuder fan

Like a virgin

Artist: Madonna

Riktiga texten var:
Like a virgin, touched for the very first time.

Men jag sjöng:
Like a virgin, touched for the thirty-first time.


Sarah

Artist: Mauro Scocco

Riktiga texten var:
Åh, Sarah, kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet, vid Seven-eleven.

Men jag sjöng:
Åh, Sarah, kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet, med säden i näven.

 

Hahaha, tyckte de var rätt så roliga jag. xD

 

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback