HejåHå

*Prosit* fick inlägget börja med. Nös precis. Börjar bli sjuk. Har lite ont i halsen, nyser hela tiden, rinner i ögon och näsa och fryser som ett piggsvin! Det bådar inte gott.. Men jag blir iaf glad av det fina vädret. Gick med gladiatorsandaler idag tillomed!

Igår åkte jag hem till Johannes efter han slutat jobbet och sen på kvällen tog vi bussen hem till mig och så sov han här. Det var mys, vi käkade lite på pizzan innan vi gick hem till mig. Hemma hos han hade vi skitkul, vi sprang runt och jagade varandra som två små barn. Haha men kul var det! :-) Sen åt vi lite mat och paj på glasaltanen. Idag bjöd han mig på fika därute också, myyys!

Denna dag började med att jag följde med älskling en liten bit till bussen för han skulle till skolan, sen så har jag väl inte gjort så himla mycket innan jag åkte till älsklingen. Åkte ända in till stan för han kom direkt från skolan, så vi tog en fika, en tårtbit var blev det. Sen tog vi bussen hem efter det till honom. Nu är jag hemma igen. Mår inte så bra i kroppen så ska ta det lite lugnt nu. Imorgon blir det jobb! Hoppas jag är bättre och inte sämre tills imon bara..

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback