Helgen!

Hallå.. Jag är svintrött, så om det är nån felstavning eller så, vet ni vad det beror på nu. ^^

Vad har hänt i helgen då?

I fredags gjorde jag ju halkan! Det gick bra, hyffsat! Det var iaf roligt som fan. Det vill jag göra om, men kostar 700 spänn. Haha ^^
Jaja, efter halkan gick jag till mamma som hade klippt sig, sen åt vi på tacobar. Jag köpte även lite kläder på cubus. Ett vitt större linne med nå detaljer vid bröstet, en längre randigt linne samt leggings (ormskinn, fejk såklart). Haha
Det var ta 3 betala för 2, så vafan! ;p
Sen åkte vi och handlade mat på Coop, köpte geléhjärtan till älskling, sen Dollar Store, där jag köpte en mugg där det stod "Jag älskar dig" utanpå, och inuti stod det "i evighet..". Jättefin. Han blev glad iaf! :)
Efter vi hade hämtat brorsan åkte vi hem. Jag körde såklart. Hemma sjöng jag lite med bror min, sen åkte jag, mamma och syster och lämnade av syster i Hedemora. Jag körde då med, men släppte av mig själv vid älskling. Så sov över där. Dagen efter åkte jag hem till mig igen. Jag och brorsan lagade mat, tacopaj. Ingen annan i familjen var hemma så. Älskling kom senare på kvällen. Vi bastade, duschade tillsammans och myste lite.
Idag har jag & brorsan varit duktiga. Vi skottade bort snöhögen vi hade på baksidan av huset. Så nu kommer det smälta bort på nån dag! Aja, orkar inte skriva nå mer nu. Nu har ni hört hur min oerhört intressanta helg har varit!

roxanna

Kommentarer
Michaela / foto, design och vardagsliv skrev:

svar }



Hejsan!

Ursäkta för sent svar men vart magsjuk och hade ingen lust att sitta vid datorn då och därav sent svar på din kommentar, minns inte riktigt vad vi prata om..

Allt bra med dig? :) Kram!

2010-04-29 @ 19:01:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback