Huvudvärk

Hallo!

Satan vilken huvudvärk jag fick precis, måste gå och sova bort den nu på en gång. Ögonen värker också, märks att jag har jobbat med barn idag (haha). Efter jobbet åkte jag direkt till Borlänge för att bli upphämtad av mamma och brorsan. Vi skulle till Coop och handla mat. Jag fick med mig lite nödvändiga saker som tagit slut, deo & sminkborttagningsmedel (vilket jävla långt ord), samt chokladkakor. (a)

Imorse på bussen hade jag sällis av älskling för han sov hos mig igår, så stackarn som egentligen har sovmorgon till typ 11-12 fick lov att gå upp 8.. Aja, så jag pussade hejdå på honom och gick till jobbet! Igår hade vi battle race eller vad det heter på Mario, hahaha! Det blev en hård kamp där och båda är tävlingsmänniskor ända ut till fingerspetsarna. Just ja, körde ju igår på körskolan. Det var massa månader sen, så det gick inte så bra. Jag fattar inte. Kopplingen tar skitlätt på dem där bilarna, blir tokig!!! Övningskörde ju med mamma med vår bil innan och då gick det skitbra för den kopplingen gillar jag! Men för att hon skulle köra med mig var jag tvungen att städa rummet som såg förjävligt ut rent ut sagt. Men fint blev det tillslut! :-)

Nej, nu måste jag sova. Kommer dock bli väckt flera gånger av en mobil som ringer. Älskling festar lite och han ville ringa mig, haha!

roxanna

Kommentarer
Nicole skrev:

SV:



- Yes då är det samma, Denise har en likadan i svart ;'D Superbillig!!

2010-04-16 @ 23:51:58
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback